2016年11月20日 星期日

一間零裝修,但堅好食既私房菜

「榮哥廚房私房菜」位於觀塘工廈裡面,同其他工廈食肆唔同,呢度無美輪美奐既裝修,甚至可以好老實咁講,呢度好似舊式茶樓,所有既裝修布置都老套兼殘舊,完全唔係我杯茶。

不過我一邊食,一邊感受到大廚既誠意,食物水準唔錯,一個私房菜套餐賣$328/位,究竟有咩食?



保健秋葵真味 + 涼伴黑木耳


有機沙律菜伴芝麻醬

單係前菜就有三款,都係好簡單既蔬菜,不過咁啱都係我喜歡既食物,木耳、秋葵、新鮮蔬菜,全部都非常有益且美味。



茶燻流心蛋伴黑魚子醬配厚切茄子

單睇相就知隻流心蛋好味,火候控制得啱啱好,蛋漿流晒落黎,蛋白有淡淡茶香;下面既茄子夠厚身,面層同底層都已炸香,食時記得點伴碟既酸甜醬,加入左芫茜碎,好香!



清酒南非鮑魚

呢隻鮑魚做得超水準!爽口唔靭,成隻都充滿酒香,鮑魚味亦濃。出面餐廳做既鮑魚,多數用中式汁醬去炆或煮,呢種清酒煮法,我都係第一次試,非常好!



原盅燉哈密瓜螺頭黑毛豚肉湯

木瓜湯試得多,哈密瓜湯你又試過未?呢個湯由螺頭、龍眼、哈密瓜原盅燉成,甜到不得了,仲好味過阿媽煲,下次要帶佢黎食飯偷師先得!




蝦球水芙蓉

一片橙色原來係甘筍精華,香甜既味道!中間係蒸蛋白,好滑溜,本來想畢黎影相,但一畢即斷開,證明蛋白夠晒水嫰!



冰梅黑豚肉排骨

排骨肥瘦均稱,腍身唔乾,調味係話梅汁同子薑絲,酸酸甜甜好開胃,底部係米餅,脆卜卜一咬即碎,整體感覺良好!



鮮魚湯浸碧綠溫室菜苗

平時我唔鍾意飲魚湯,因為怕陣腥味,但呢個魚湯不但鮮甜唔腥,而且菜苗亦翠綠無渣,係好好既配搭!



荷香蒜蓉海斑片原籠蒸鴛鴦飯

香噴噴既蒜蓉同蔥花之下,係啖啖肉既新鮮斑塊,魚既鮮香油香,都流到下面既紅米同白米之間,將蒜蓉撈埋落去一齊食,實在係天下美味!




甜蜜美滿慶團圓 (甜點雙併)

雪糕無乜特別,呢度唔多講啦。個番薯波外層炸到脆卜卜,入面係甜甜既番薯,又脆又煙靭,令好怕熱氣既我都忍唔住食完再食!


沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。