2016年9月22日 星期四

必食炭燒軟腍鮑魚仔

我呢位觀塘友,今晚被朋友帶到去元朗搵食,估唔到,原來鳳攸南街一帶咁多食肆,真係大開眼界!心大心細,揀黎揀去,最終入左一間叫「逸之燒」既食店。



既然門面話主打串燒,無理由唔試既,個肚好餓,立即叫左一大堆黎食:


雞泡魚乾 (半客,$38)



燒日本芝士魚蛋 ($16),鹽燒牛舌串 ($32)


章魚小丸串 ($16)


鹽燒雞腎串 ($21)


汁燒大蔥串 ($18)


冬菇串 ($18)


鹽燒多春魚 (兩條,$24)


七味珍寶帆立貝串 ($49)



明太子雞翼 ($22)

印象最深刻既係雞泡魚乾,試過出面好多食肆既雞泡魚乾都硬過條柴,但呢度就燒得既香且軟,甜甜地好惹味,再加上我至愛既沙律醬食,好得!

芝士魚蛋同牛舌都唔錯,前者咬開有溶化左既芝士,香噴噴;後者軟腍無渣,一啖一塊非常滿足!

值得一讚既仲有冬菇串,我係重口味人,一向覺得鮮冬菇無乜味,但餐廳師傅就好聰明咁加上左木魚絲,吊出鮮味,令冬菇更香更有口感!

最後就係明太子雞翼,外層燒到脆卜卜,味道微辣,入面係啖啖明太子同雞肉,好食!




沖繩網燒鮑魚仔 (四隻,$156)

呢個係我既必食推介!朋友話好怕食鮑魚,因為怕黐牙,但呢個網燒鮑魚就完全無呢個問題,因為鮑魚軟腍入味。四隻鮑魚仔用炭爐原隻上,師傅好細心咁將每隻切開三塊,等大家食得斯文,甜甜既燒汁加上炭燒香味,$156呢個價錢實在抵食!



清酒煮蜆 ($72)

味道比較清淡,蜆肉雖然唔大,不過依然啖啖肉,分量足,係追求健康人士既首選。




松葉蟹粥 ($98)

單睇粥面就知蟹肉係幾多同幾大舊,絕對唔係hea我!材料方面,仲有生雞蛋、紫菜、紅蘿蔔、菜絲、冬菇等等,成個粥好清,一滴油都無,但味道夠。我食唔晒打包第二朝做早餐,叮番熱食都依然係咁回味無窮!





沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。