2016年9月24日 星期六

想響旺角靜靜地食餐日本料理?

近年已經好少出旺角食飯,一來怕人多,二來實在中過好多次伏,「旺角餐廳 = 難食」呢個觀念,早已紮根響我腦中。

不過呢日咁啱要出旺角,又咁啱響彌敦道見到「鮨心」雞乸咁大既廣告招牌,既然係樓上舖,我估起碼會坐得舒服,一於上去探下險。








餐廳位於一樓,裝修好簡單舒服,牆上有一幅漁民壁畫,好有日本風情。令我意外既係,估唔到有咁多識途老馬上黎「搵食」,令我對餐廳既信心立時加倍。



今日係周末,仍然有唔少午市套餐選擇。最抵食一定係鯖魚啦,不過我嘴刁,想食更滑溜既銀鱈魚。




先黎前菜,有醋汁沙律,外表平平無奇,但我覺得個醋汁調校得幾好,酸咪咪,加埋新鮮蔬菜、番茄、粟米粒,好食;另一碟係炆牛舌,炆得好腍,就等我黎個激烈既French Kiss啦!



再黎麵豉湯同蒸蛋。前者有好多豆腐卜,都切成幼絲,唔會食到一口都係,我更鍾意秋葵,充滿水溶性纖維,好健康!

個蒸蛋,點解好似水汪汪咁既,我食左一半就放棄左,估唔到餐廳經理勁細心,見到我既「遺物」後,立即送上一個新既蒸蛋俾我,話剛才果個做得唔好,唔好意思!嘩,勁感動!呢個對勁啦,滑溜無比,材料又足,再加上咁好既服務,馬上爆Like!




西京燒銀鱈魚定食 ($168)

主菜黎啦,銀鱈魚外皮煎得好脆,充滿油香,甜甜既燒汁,滑溜既魚肉,完全無腥味,你係得既!扒埋碗日本飯,好滿足!





沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。