2017年1月16日 星期一

港版磯丸水產

去東京玩,我好鍾意食「磯丸水產」,皆因海鮮生猛又好氣氛,而且價錢絕對affordable,一直想響香港搵間類似既,最近終於俾我搵到位於諾士佛臺既「秋田浜燒食堂」。





餐廳地方好大,有齊室外同室內座位,坐得輕鬆闊落。全部燒烤都有專人代勞,唔怕自己唔識控制火候,燒得過生或過熟,嘥左D靚海鮮。



溫室野菜串拼盤 ($68)

正式食海鮮前,先黎一個野菜拼盤,食下蔬菜先。拼盤有南瓜、大蔥、番薯、冬菇、辣椒仔,我最鍾意食甜甜既番薯同南瓜,其他蔬菜都好新鮮,感覺唔錯。






一手赤蝦 (遊戲獎品,免費)

因為餐廳係新張期,所以只要食客Like & Share餐廳既Facebook Page,就可以玩「一手赤蝦」遊戲,即是你一手拎到幾多隻蝦,餐聽就會送俾你食。

咁著數?即刻參加!我手大,一下就抓到九隻!D蝦可以燒,又可以做刺身。我個人建議做刺身好D,又大又鮮甜兼已去腸,反而經BBQ後,蝦肉比較鬆散,雖然都甜,但感覺無咁好。



北海漁港套餐 ($398,兩位起)

接著終於到戲肉:海鮮拼盤!每位$398,食材新鮮又豐富,除海鮮以外,仲有刺身、湯、飯麵、水果等等,一齊睇下有咩食!



華美燻雞刺身沙律

刺身試唔少,但雞肉都係第一次試。煙煙靭靭既質感,加上wasabi同醋汁等調味,感覺唔差,大概只有日本雞肉先可以咁生食吧!




清酒昆布大蜆煮

蜆肉好大隻,煮得僅僅熟,夠嫰滑,好味道;個湯底偏甜,可以中和番大蜆既海水鹹味。





兵庫縣活播磨牡蠣 + 大阪爆汁辛辣腸

牡蠣,即是我地講既生蠔,師傅用爐烤之餘,更用上火槍響上面燒,保證底面同時燒得剛好。蠔肉大粒creamy又多汁,水準唔錯!辛辣腸顧名思義係辣辣地既,都幾juicy,唔怪得個名叫「爆汁」。




北海道帆立貝

帆立貝大大隻,烤到半熟後,師傅會將佢地拎入廚房清除肉藏同沙囊,之後再拎番出黎,加入sake、堅魚豉油、牛油去燒,帆立貝被切成一細粒一細粒,裙邊又分開晒,整整齊齊,相當易食。帆立貝鮮味,有牛油香,好食。




青森殘酷網鮑

到我既「飛佛」南非九孔鮑。經火一燒,鮑魚即生猛舞動 (有片),咁新鮮,唔駛講都知鮮味兼爽口啦!






蟹味噌甲羅燒

的確響東京既「磯丸水產」食過,而呢度既更勝一籌。除左新鮮蟹膏,更加入蟹肉、蔥花、蟹子、鵪鶉蛋等,攪拌燒熟,味道剛好,有蟹鮮味,咬落蟹子卜卜聲,加到花形脆餅上面食,非常好!




九州松葉蟹

呢個激讚!蟹肉非常鮮甜!一般食日本蟹,好多時只有腳甜,個身唔甜,但呢度就兩者都咁鮮甜,而且餐廳好細心,將蟹腳都去左一邊殼,只要用蟹叉一搯,即刻食到啖啖蟹肉。



山之惠黑松露茸野菌鋁箔燒

之後就係野菌,新鮮菇味,有牛油香。



鯛汁野菜烏冬


味噌烤飯糰 (明太子)

主食可以三揀二 (除以上兩樣,第三個選擇為茶漬飯),兩者中以烏冬較佳,魚湯既魚味相當突出,相信加入左唔少鮮魚煞製!



日本果物


番薯雪葩 ($78)

食埋生果都未夠喉,encore左個番薯雪葩,雪糕香滑,番薯仍保持凍冰冰、硬硬地,叫一個甜品有兩種享受,抵呀!




沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。