2017年1月4日 星期三

紫蘇芝士天婦羅,無得彈!

尖沙咀亞士厘道有一幢無名既大廈,只係得門牌17-19號,呢度隱藏左唔少好餐廳,「鮨真」係其中之一。



食廚師發辦Omakase既朋友,可以坐到吧枱前,邊欣賞夜景,邊欣賞師傅們既一流手藝,雙重享受。

人人都介紹呢度既壽司刺身,今日我就講下呢度既熟食,俾大家多個選擇!



磯粒貝 (前菜)

前菜係磯粒貝,實實在在既海螺鮮甜味,而且煮得入味,食左返唔到轉頭食本地東風螺!




蛤鹽燒 ($120)

即是燒蜆。火候控制得好好,蜆殼上仍保留住湯汁,有少少酒味;蜆肉鮮嫰唔靭,好新鮮既味道,唯一「缺點」,就係得兩隻好唔夠喉!




小蕪菁 ($120)

即是日本BB蘿蔔,配以鮮蝦、金菇、冬菇、紅蘿蔔、大蔥等煮成,清淡既調味,反而食到蔬菜既天然味道,蕪菁煮得又腍又入味,係簡單而味美既一道菜。





雜錦天婦羅 ($120)

共有五款:鮮蝦、南瓜、番薯、辣椒、紫蘇芝士,侍應建議由蝦食起,最後先食芝士,以免被熱辣辣既流心芝士淥親!鮮蝦甜美而實肉,食得出新鮮;好鍾意番薯,一定係日本番薯,幸福既甜味;而必食既就係紫蘇芝士,我本身好喜歡紫蘇葉既獨特香氣,用佢包住北海道軟芝士黎炸,鹹香而唔羶,十級美味!

順帶一提,呢度既天婦羅並唔係配天婦羅汁,而係點鹽,食蝦時尤其能帶出海鮮既甜味!




牛肉烏冬 ($50)

仲未飽,叫多碗牛肉烏冬。上枱時牛肉仲係半熟狀態,確保唔會過熟而變靭;牛肉好靚,脂肪分佈平均,加埋切得細碎既香蔥,另一水準之作。




鮮魚清湯 ($50)

平時我好少飲魚湯,怕腥,但呢個清湯就做得相當好,湯底已熬成奶白色,魚肉仍然保持實淨,魚湯有鮮甜味 (阿媽煲都好少飲到甜味),立時一飲而盡!



開心果雪糕

好香開心果味,內藏粒粒果仁碎之餘,仲帶有果仁焦香,非常完美!



沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。