2016年11月4日 星期五

手指咁長既加拿大海膽

意大利餐廳Barg位於銅鑼灣耀華街既百樂中心,即Times Square旁邊,方便就腳之餘,地方大又唔駛同人迫,夜晚黎食飯實在very good。





餐廳裝修充滿歐陸風情,大枱頗多,座位寬敞,成班朋友黎吹水食飯都舒服。



點餐之後,經理先送上麵包,又暖又脆,仲可以加埋原隻焗蒜頭或香草牛油黎食,我最鍾意就係蒜頭,單係食包已經不亦樂乎!




加拿大海膽 ($128)

每一塊海膽都有成隻手指咁長,海膽鮮甜唔腥,有香濃海膽味,而且質感軟滑,唔駛加任何調味,就咁用紫菜包住食,已經好味到爆炸,大推!




香辣肉腸煮青口 ($168)

青口細細隻,新鮮嫰滑,汁底用茄膏同辣肉腸煮成,帶微酸同辣,夠醒胃,用黎點餐包食都好正。


牛頰肉菠菜意大利飯

牛頰肉軟腍入味,感覺有D似食牛腩,但帶有更多類似牛筋既質感,好多骨膠原呀!意大利飯好creamy,面頭灑滿芝士,廚師巧妙咁加入菠菜,成功減低意大利飯既膩滯感。




香燒美國豬肋骨 (半份,$198)

牛肋骨經過slow cook,肉質軟腍,容易離骨;面頭既BBQ醬調校得好,唔會太酸或過甜,好好食,係海膽以外既另一推介。





沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。