2016年11月30日 星期三

拜會西太后,必飲熱朱古力!

Vivienne Westwood Cafe已經開左一段時間,一直怕多人未敢拜會,直至最近響FB見到朋友去嘆茶,心郁郁終於去走左一趟!




星期日下晝五點零黎到,唔駛排隊,真幸運!餐廳座位唔多,裝修好有法國古典風情,大愛!



Triple Hazelnut Cake ($55)

最鍾意食榛子甜品,仲要三重咁緊要?梗係要點!果然好啱口味,首先大大塊VW朱古力呃like好方便,二黎個蛋糕真係好美味,內裡的mousse非常軟滑,榛子味出眾,餅底仲有薄脆,咬落sok sok聲,好好味。唯一美中不足係價錢稍貴,$55只有好細件,不過係VW,單係品牌名都要收貴你$20,好正常!



Scones ($68)

可以選擇淨味同提子味,我地每樣要兩件。鬆餅上枱時仲熱辣辣,外層脆卜卜,牛油味香濃,水準唔錯,但cream同jam就相對普通而且分量少,拉低左成碟既分數。




Hot Gourmet Chocolate ($60)

我鍾意飲熱朱古力,但同時又唔太受得奶,如果杯朱古力太creamy,飲完個胃隨時會投訴幾日。VW既熱朱古力就啱啱好,朱古力味相當香濃既同時,又唔會太creamy,飲完都好舒服,而且感覺無咁肥,下次黎都會再點!




沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。