2016年9月26日 星期一

勁抵食街坊日式放題

每當阿媽唔煮飯,我就會心思思想去樓下啟田商場既「富田和食亭」開餐,因為實在好抵食,我今晚周日黎到,每位$188 (另加一),同去酒樓食餐飯差不多,但唔好忘記喎,呢度係任食,係任食呀!而且比起尖沙咀既日式放題餐廳,富田既選擇有過之而無不及。


周日晚黎到,座無虛設,唔訂位唔駛旨意有得食。



一坐低,侍應即刻遞上一套full set既菜單紙,夠細心。由串燒到火鍋共13張紙任點任食,飲品同甜品自己出去攞。


估唔到既係,飲品竟然有酒類,包括清酒同梅酒 (另有啤酒),感覺特別抵。



先攻刺身。呢度有唔少選擇,而且因為人客多,流量大,所以食材都新鮮。我好鍾意食馬刀貝,但唔係度度有,見到梗係立即喪叫!馬刀貝好爽口,咬落索索聲,正!生蝦有甜蝦同虎蝦兩種選擇,前者肉質夠甜,後者勝在爽口,兩款蝦都新鮮味美!





壽司之中,特別推薦火炙和牛壽司,薄薄既一塊牛肉,面層被燒得焦香,底層仍然保持生生地,面頭加左少少煮過既蒜蓉,勁香口,如果唔係要留肚食其他野,我會encore再encore呢個。






其他仲點左串燒、天婦羅同泰式小食,全部都水準中上,鍾意食乜,悉隨尊便。




反而想講下甜品,出面好多日式放題只提供雀巢雪糕,呢度都有,但仲加上泡芙、啫喱、百福豆腐花同雪條!必試馳名沙巴Potong榴槤雪條,充滿榴槤果香,真材實料!



沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。