2016年9月24日 星期六

白布街靚靚甜品店

唔係朋友帶我黎,都唔知旺角白布街呢頭開左咁多靚餐廳,當中唔少都係甜品店,間間都好吸引,選擇困難症發作,唔知揀乜好之際,英明既朋友就揀左呢間唔識讀既Pheromone Dessert (唔識讀應該高級D,【誤】)。




窗明几淨,裝修有少少法國風情,女仔一定鍾意。



布朗尼棉花堡 ($68)

呢個造型夠殺食!面頭係勁搶眼既爆炸糖 + 棉花糖,好有童年回憶呀!揭開個頂,入面係滑溜雲呢拿雪糕,另加左朱古力脆粒粒、杏仁片,夠香口,當然仲有另一個主角brownie,朱古力味濃,大滿足!



抹茶丸子果凍 ($58)

係抹茶雪糕加上甜甜既紅豆同清淡既糯米丸子,好有日本風情。




抹茶窩心一刻 ($118)

呢個最大堆頭,有齊窩夫、心太軟、雪糕、蛋卷!其中以心太軟既抹茶味最甜最出眾,用刀一切開,入面既抹茶漿即刻爆出黎,味道好濃郁;底層既waffle抹茶味一樣突出,不過今次就苦澀味較重,剛好中和番雪糕同心太軟既甜膩。

一次過滿足到咁多個抹茶願望,抹茶控必試。





沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。