2016年10月28日 星期五

如果你係大胃王……

如果你係大胃王,可以去試下「倫哥火鍋私房菜」,因為佢既無限時任食海鮮火鍋,分量真係好驚人,莫講話可以無限order,就連佢預左每人一份既,我地都食唔完!

呢個餐位位收$278,驚大家睇唔清楚,我將個清單打一次出黎:


‧ 環游海鮮盤 (生蠔、八爪魚、細蟶子、鴛鴦海蝦、龍躉、白鱔、脆鯇魚、魷魚、刀貝、鑽石蜆),每次提供6-9款
‧ 涼茶及汽水任飲
‧ 太湖大閘蟹
‧ 蠔皇扣鮑魚
‧ 蒜蓉金菇蒸蟶子皇/ 象拔蚌BB
‧ 招牌雞煲
‧ 蟹鍋/ 龍蝦鍋 (另加$30)
‧ 手切牛頸脊
‧ 手打四寶丸
‧ 雲吞水餃
‧ 響鈴、炸魚皮
‧ 蔬菜
‧ 墨魚滑

真係打都打到手軟!但係多係無用既,好唔好食呢?



我黎到既時候已經係夜晚八點幾,全場滿座。


先黎熟食 -- 兩隻鮑魚。鮑魚size係細既,不過炆得好入味,夠腍身,有鮑魚鮮味,呢D貴價野當然無得任添,但無緊要,因為我仲要迎接黎緊既N樣食物!



接住係每人一隻大閘蟹。兩隻都係蟹公黎,D膏夠濃夠綿滑,熱辣辣,好啱食!



近期急不及待咁食左幾次雞鍋,當中以呢個最啱我口味!我叫左微辣,已經夠晒惹味!個汁好濃,用鐵鍋上,熱力將所有香料同雞塊既香味逼晒出黎,雞件夠滑,讚!


  







之後就到火鍋同配料啦,大家都見到分量係幾勁!二人分量,我覺得四個人都夠食。響眾多美食之中,我特別推介大蜆,爽口鮮甜;另外必食係牛肉,脂肪分布平均,牛肉味濃;墨魚滑非常彈牙,水準之作。


當食到捧住個肚,諗住埋單之際,原來仲有燕窩焗蛋白做甜品,好在我有第二個胃啫!蛋白有少少椰汁味,夠香滑,而且分量唔會過量,都算考慮周到!

二百幾蚊有咁多野食,夫復何求吖!最重要係,如果你食得落,以上大部分都可以無限添加,可恨我唔係牛,無四個胃,所以食一round就要收檔!



沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。