2017年1月11日 星期三

打邊爐都可以一秒變美人?

邊爐打得多,但台式真係未試過。最近留意到尖沙咀金馬倫道既「老鍋台式火鍋」都幾Hit,於是呢晚特登黎試下。



餐廳位於商廈四樓,地方幾大,要坐室內定室外,悉隨尊便。



食火鍋好多人鍾意加調味,呢度都有個調味料corner,不過後來我發覺,呢度既湯底實在好好味,打完邊爐既食物都非常入味,其實絕對唔需要加入任何調味。



杞子菊花圓肉露 ($78/壺)

未黎食物,不如先黎一杯吧。怕打邊爐熱氣,我推介呢款杞子菊花圓肉露,清肝明目,圓肉味突出,甜甜既味道非常好。




美人鍋 ($198)

睇食評好多人推薦呢款美人鍋,於是都叫黎一鍋,果然無介紹錯!好豐富既材料,而且唔少係美容妙品:桃膠 (含豐富膠原蛋白)、原隻烏雞 (滋陰補虛)、杞子、南棗、紅棗、金華火腿、北茋、黨蔘等等,真材實料,味道濃郁,而且仲可以無限添湯 (出面唔少火鍋店都限定添湯次數,第二次以上就要加錢架啦),一邊打邊爐一邊不停飲湯,唔駛慳住慳住,確係正!



有機秋葵 ($68)


日本金菇 ($48)


有機玉米 ($68)


千層凍豆腐 ($48)


鮮炸響鈴 ($68)

先黎一堆齋菜,材料好新鮮,尤其喜歡秋葵,出面打邊爐較少見;另外不得不提響鈴,全部自己鮮炸,上枱時仲熱辣辣、脆卜卜,忍唔住齋啪左少少!



梅菜豬肉丸 ($36/ 半份)

因為有朋友唔食牛肉,所以響芸芸手打丸之中,選擇左梅菜豬肉丸,咬落有粒粒爽口梅菜,好有口感。



極品西班牙黑毛豬梅肉 ($118)



美國安格斯肉眼肥牛 ($168)

肉類質素亦唔錯,肥牛脂肪分佈平均,非常嫰滑,稍為淥一淥就食得;黑毛豬就剛好相反,淥得耐都仍然保持少少爽,各有特色,兩種都好食!







沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。