2017年1月24日 星期二

必食滑溜銀鱈魚

銅鑼灣最近開左間新餐廳叫「Neighbor」,一於同媽咪去撐下枱腳。




餐廳雖說係地舖,但主要既座位都置於二樓,綠化既環境,幽暗既燈光,座位闊落好坐。我地今晚點左兩個set dinner,價錢由百幾到二百幾,粉、麵、薄餅、扒類都有,選擇繁多。



頭盤沙律

沙律係Caesar Salad,蔬菜爽甜新鮮,麵包夠脆,芝士汁酸咪咪,而且夠晒大碗!



鵝肝多士 ($68)

另外叫左個鵝肝多士,鵝肝豐盈,牛油多士甘香,本來兩樣分開黎食,分別都好好,但如果一齊食呢,就稍嫌少少油膩。



雜菜湯

每人大大碗,雜菜唔算好多,不過調味頗佳,酸甜帶辣,而且無落忌廉,夠清,唔會肥,我鍾意!




銀鱈魚配檸檬牛油忌廉汁 (晚餐,$238)

主菜黎啦。呢個銀鱈魚值得推介,魚皮煎香,魚肉滑溜,用刀切開,魚肉一片片,夠實淨;底下既薯條夠粗,火候恰到好處,唔好錯過!



千島海鮮薄餅 (晚餐,$178)

餐廳做既係羅馬薄餅,全部都係薄批,夠脆夠香口;我地呢個係千島海鮮,酸甜有菠蘿粒,大愛!




乳酪雪糕

甜品係乳酪雪糕,竟然帶有煙靭既口感,甜甜既味道,好特別呀!






沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。