2017年1月8日 星期日

超抵食午市日式烤肉套餐

有無諗過,去iSquare食餐飯只係需要$65?而且仲要係日式燒肉!

位於iSquare七樓既「燒肉牛藏」隸屬鴻星集團,出品有保障,估唔到既係,呢度既日式烤肉定食只係由$65起 (周末都有),仲包埋前菜、飯同汽水,你都咪話唔抵!





餐廳裝修充滿日式風情,而且座位頗多,一大班朋友黎聚會都坐得舒服。




調味料方面,有胡椒粉、新鮮青檸同燒汁,另外仲有岩鹽,食靚燒肉,簡簡單單既調味已經足夠。

$65既選擇都有頗多,例如係醬汁豬肉、醬汁豬頸肉、醬汁雞肉、櫻花豚腩片等等,$68就有三式烤肉 (牛、豬、雞) ,而我地今日食「豪」少少,叫左「一口牛」同「牛肋骨」。





極上一口牛 ($89)

燒既時候有技巧:見到每邊煎熟先好反,唔好不斷反黎反去,用個箝feel下,如肉粒中間有實實地既感覺,就已經夠熟,如果仲係腍既,就要烤多一陣啦。

經過高人指點,我地都燒得唔錯,牛肉油脂分佈平均,牛肉味濃,中間仍然保持juicy,好味道。





醬汁牛肋骨 ($118)

呢個較有韓式風情,牛肋骨醃得入味,由於比較薄身,一煎即熟,腍腍既肉質,送飯很好。



芝麻雪糕、豆腐雪糕 (各$22)

慳左既錢,不如叫個甜品。剛剛食完咁多熱辣辣既烤肉,而家食個雪糕最啱數!呢度提供既都係日本雪糕,香濃既芝麻同豆腐味,相當出色!



沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。