2017年1月24日 星期二

任食刺身先係重點!

一大班frd子,天寒地凍就梗係去打邊爐最開心熱鬧,呢晚我地黎到皇室堡既「海南四季」,呢度周一至四打邊爐每位$198,加$50可以任食刺身,兩小時既放題,抵食又就腳。






酒樓地方夠大,座位闊落,環境光猛,樓下盡是維園景,相比其他中式酒家,坐得更更更舒服。




自助配料Corner,基本調味都齊備;飲品任拎,除左一般既罐裝汽水,仲可以選擇樽裝酸梅湯,以及自家製竹蔗茅根,夠清潤。



打邊爐好熱氣,所以我地今晚乖乖叫左芫茜皮蛋湯底,好清,芫茜味夠香,皮蛋煲到淋晒亦好味。



任食火鍋會贈送海鮮拼盤,有海中蝦、帶子、珊瑚蚌、桂花蚌,貝類都新鮮爽口,但我更喜歡中蝦,鮮甜。



加$50 (每人) 可以刺身任食,我覺得絕對值得!刺身選擇有三文魚、希靈魚、甜蝦、吞拿魚、玉子、油甘魚、北寄貝、八爪魚、鮑魚片、魷魚,全部都好新鮮,尤其係甜蝦,十分鮮甜,叫多幾轉已可翻本!





呢度既餃子選擇多,有D仲係幾新奇,例如蟹籽燒賣餃、南翔小籠餃等等,前者狀以雲吞,但咬落去係燒賣豬肉,仲有粒粒蟹子卜卜脆,好得意;後者基本上同小籠包味道一樣,佢既皮同肉都係小籠包咁,只不過今次唔係蒸,而係放湯打邊爐!

其他餃子仲有韭菜餃、魚皮餃、珍菌野菜餃、小燕餃等等,「餃王」必食!另外,記得唔好錯過椰菜野雞卷,係用新鮮椰菜包住雞肉,造型靚,味道也好。



打邊爐又點可以唔食肥牛?呢度選取既係美國肥牛,肥瘦適中,薄薄既一塊好易淥熟,美味!





我地並非愛魚之人,但魚皮同魚麵仍是「飛佛」。魚皮脆卜卜,同響鈴都係邊爐好拍檔;魚麵味道比較清淡同腍身,不過仍然有魚味。



食肉獸都需要食菜既,朋友揀左皇帝菜,新鮮而且有獨特既香氣,雖然已經飽到反艇,但仍然食左好幾轉!




沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。