2017年1月19日 星期四

浪漫滿屋 -- 心之食堂

想浪漫,唔一定要一男一女既,三個女仔傾下心事、講下秘密,都一樣可以好浪漫!呢晚我地去左銅鑼灣既「心之食堂」,有浪漫既紫色特飲,有心形既大阪燒,見到已開心到暈!



藍蝶花白桃乳酸 ($48)

近年好興用藍蝶花黎做食用色素,「心之食堂」都採用左呢種浪漫既顏色,加入乳酸飲品之內。藍蝶花本身無乜味道,反而乳酸味夠突出,酸酸甜甜夠開胃。



蒜片牛柳粒 ($78)

好香既甜椒味道,牛柳又腍又入味,無渣,一啖一粒,必點!



石板黑松露牛油帶子 ($68)

用鐵鍋上枱,熱辣辣,冬天食最啱。帶子肥美有膏,黑松露夠香,惟帶子本身唔算太鮮甜,美中不足。



味醂魚乾 ($88)

味醂非常入味,燒得又香又腍,非常惹味,這個本來想encore,但後來因為太飽先作罷。



胡椒豬骨湯煮蜆 ($68)

蜆夠新鮮,但湯底唔夠香辣,同期望有少少唔同,不過都係唔錯既選擇。



蟹肉忌廉餅 ($33)

外層炸得脆卜卜,入面忌廉餡軟滑,不過蟹肉唔多,可以再加改良。



嘩蝦哈蝦 ($68)

鮮蝦新鮮爽口,造型又靚,用黎呃like一流!



香蔥石板牛舌 ($58)

同樣用鐵板上,上枱時汁醬仍起泡!牛舌夠厚,既腍帶爽,抵食。



明太子醬炸大蝦併銀鱈魚 ($98)

炸蝦夠脆,明太子醬辣辣地夠醒神;銀鱈魚夠厚,啖啖肉,有魚香。




心動大阪燒 ($68)

心形既大阪燒,一望心動,咁不如快快行動!大阪燒比較實淨,好飽肚,入面主要係火腿同椰菜,底部係煎得香脆既麵條,醬汁酸酸甜甜,唔錯。





心之靈感壽司 ($198)

海膽壽司非常出色,軟滑香甜,而且輕輕燒過,有焦香,必食!另外燒拖羅亦相當唔錯,有魚油,帶魚香,半生熟既狀態,味道剛好!



沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。