2017年1月12日 星期四

新奇有趣的天婦羅選擇

天后美食多,最近又增添一名新成員,名叫「天日本料理」,呢度既Omakase由$800起跳,朋友想試下,我一於奉陪到底!




餐廳唔算好大,但光猛舒適;吧枱呈L形,食客可以觀賞師傅既手藝。我食Omakase係有D麻煩,因為我魚生唔太接受到,但貝類可以,有D餐廳聽到就會皺眉甚至不悅,但呢度既職員就願意細心聆聽,然後幫我安排合適既食物,值得一讚!



前菜

先黎前菜,有泡菜、海螺、鹹魚仔,最喜歡係海螺,鮮味帶少少甜,唔錯。



帶子刺身


青柳貝刺身


赤貝刺身

餐廳為我安排左三款貝類刺身:帶子鮮甜,比一般食到既更彈牙,只用岩鹽同青檸調味,味道已相當突出;青柳貝同赤貝,上枱前都被師傅拍打過,刺激神經後更加爽口,前者較腍身甜美,後者則比較清爽,各有性格。



大蜆海帶湯

食完冷冰冰既刺身,係時候飲碗熱湯,以進入後面既熱葷。蜆湯味道清淡,反能凸顯蜆既甜味,飲完暖笠笠,好舒服。



鹽燒真鯛魚魚頭

魚皮燒到卜卜脆,好香口;裡面既魚肉魚味濃,魚油足,加少少檸檬汁提味,感覺已經相當唔錯。



天婦羅 -- 鮮蝦


天婦羅 -- 蟹腳


天婦羅 --  公魚


天婦羅 -- 沖繩苦瓜

跟住黎既幾款天婦羅,除鮮蝦以外,其他一般較少用黎做tempura,所以令我相當驚喜!

鮮蝦非常鮮甜,點少少鹽食鮮味更突出,蝦頭炸得好脆,輕輕一咬已四分五裂,好食;蟹腳同樣鮮美,已經去殼,食時啖啖肉非常方便;日本公魚既感覺有少少似多春魚,細細條,入面有魚春,食到魚頭更加甘香;苦瓜黎自沖繩,同我地食開既本地苦瓜唔同,沖繩既更加結實爽口,甘而不苦,希望食完可以幫我清少少熱啦!




蝦餅飯

呢塊蝦餅材料非常豐富,除鮮蝦以外,仲有洋蔥、番薯、南瓜、紫蘇葉等等,面頭仲加上一隻半生熟雞蛋。我鍾意食番薯同南瓜,甜甜既味道非常誘人,再加上紫蘇獨特既香氣,相當唔錯,如果可以減低飯底既油膩感,將可以再加分數。



開心果雪糕

最後係甜品 -- 雪糕。呢個開心果雪糕奶味較重,充滿果仁碎,真材實料!



沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。