2017年3月1日 星期三

赤柱抵食Set Lunch

秋天到啦,趁住周末好天氣,一於入赤柱行下!風景好,心情好,肚仔自然餓!見到呢間Eat Bar竟然周末都有午餐,而且價錢相宜,無理由唔試下既。







餐廳環境唔錯,座位闊落,西式得黎又滲出淡淡港式風情,我buy!




Crab Meat Avocado Salad ($78),同一款沙律,早兩日去石澳食要百幾蚊,呢度可以話係半價!咁當然,蟹肉既分量相對係少D,不過依然好味,因為蟹肉同牛油果都係我既至愛,加埋酸咪咪既醋汁,作為開胃菜實在一流!


然後我地點左兩個午餐,先黎餐湯同沙律。餐湯係忌廉磨菇湯,好creamy,奶味好重;沙律有青瓜絲、紅蘿蔔絲、洋葱絲,新鮮爽口。

好啦,我已經準備好啦,主菜快D黎啦,haha!


Tendoori Salmon ($78),三文魚賣晒,轉左鱸魚,唔緊要,因為一樣好味。大廚功力夠,魚皮煎到脆卜卜,有魚油香;魚扒啖啖肉,完全無腥味,唔錯。




Grilled Tenderloin ($148),我地點左medium,牛柳外層微焦,入面仍然保持嫰紅,牛肉鮮味,肉腍無渣,分量都好足,推薦!



Chocolate Cream (L) + Coffee (R),前者朱古力味濃,幸福既甜味;後者就係普通咖啡,味道都唔差,咖啡迷可試。

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。